نسل بعدی فورد ترانزیت سفارشی تمام برقی در سال 2023

نسل بعدی فورد ترانزیت سفارشی تمام برقی

نسل بعدی فورد ترانزیت سفارشی تمام برقی در سال 2023

این محصول به همراه نسخه های معمولی و پلاگین هیبریدی در ترکیه تولید خواهد شد. فورد اعلام کرد که نسل بعدی فورد ترانزیت سفارشی ، که در اروپا ارائه می شود ، برای اولین بار نسخه کاملاً برقی را شامل خواهد شد.

این مدل قبلاً در نسخه پلاگین هیبریدی ارائه شده است ، اما در مقیاس کوچک. با نسل بعدی ، فورد ترانزیت سفارشی به پیشرانه برقی ، پلاگین هیبریدی ، هیبریدی ملایم و پیشرانه مجهز می شود.

تنها سایت تولیدی برای کل خانواده فورد ترانزیت سفارشی ، کارخانه فورد اتوسان در کوچائلی ، ترکیه (50/50 سرمایه گذاری مشترک بین فورد و هولدینگ Koç) خواهد بود ، که در آن فورد حدود 2 میلیارد یورو (2.4 میلیارد دلار) سرمایه گذاری خواهد کرد.

مجتمع Kocaeli (20 سال پیش افتتاح شده است) از سال 2014 کارخانه تولید سرب جهانی فورد جهت تولید نسل های متوالی طیف سفارشی فورد ترانزیت و ترانزیت 2 تنی بوده است. همراه با کارخانه مونتاژ Yenikoy نیز در Kocaeli واقع شده است ، مسئول فورد برد پیک ، فورد اوتوسان 85٪ از خانواده کامل خودروهای تجاری Transit را تشکیل می دهد.

علاوه بر این ، به عنوان بخشی از اتحاد فورد-فولکس واگن ، فورد در Kocaeli همچنین نسل بعدی خودروی تجاری فولکس واگن 1 تنی (حمل و نقل فولکس واگن) را تولید خواهد کرد. ما حدس می زنیم که این وسیله نقلیه در همه نسخه ها ، به عنوان BEV / PHEV / HEV / ICE نیز در دسترس باشد.

“تمام نسخه های نسل بعدی فورد ترانزیت سفارشی تمام برقی توسط Ford Otosan – سرمایه گذاری مشترک فورد در ترکیه – در Kocaeli ،در محدوده Ford Transit ساخته خواهد شد.

علاوه بر این ، نسل بعدی خودروی تجاری فولکس واگن 1 تنی نیز در Kocaeli ساخته خواهد شد و مقیاس ارزشمندی را به سیستم عامل های خودرو اضافه می کند و با آوردن سریعتر فناوری های بیشتر به بازار ، تجربه و رضایت مشتری را افزایش می دهد.

طرح جدید برقی سازی خودروهای فورد برای اروپا که در ماه فوریه اعلام شد ، تولید گسترده را پیش بینی می کند. کلیه وسایل نقلیه تجاری تا سال 2024 در نسخه های هیبریدی تمام برقی یا پلاگین در دسترس خواهند بود و تا سال 2030 دو سوم فروش تمام برقی یا پلاگین هیبریدی خواهد بود.

فورد توضیح می دهد که همه اپراتورهای وسایل نقلیه تجاری با یک پرش از موتور متناوب با احتراق داخلی به سمت وسایل نقلیه کاملاً الکتریکی حرکت نخواهند کرد ، این امر مستلزم حفظ HEV و ICE در بازار است.

ایستگاه‌های شارژ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبارفناوریاطلاعاتتماس