شرکت تولید کننده باتری تامین کننده کره جنوبی روز پنجشنبه فاش کرد که در حال تولید سلولهایی است که برای نصب بیش از پانصد مایل برد در هنگام نصب در ماشین برقی فقط به دو بار شارژ سریع ده دقیقه ای نیاز دارند.
این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی ادعا کرد که انتظار می رود توسعه سلول های جدید تا نیمه اول سال آینده – یا به محض پایان سال – به پایان برسد ، سپس “آنها می توانند نقش مهمی در گسترش ماشین برقی ها داشته باشند”.
این اطلاعیه که در یک کنفرانس تجارت فناوری باتری با حمایت مالی دولت کره جنوبی منتشر شد ، هنوز هیچ جزئیاتی از شیمی مورد استفاده سلول های جدید را شامل نمی شود ، اگرچه گفته می شد که دامنه طولانی توسط فناوری با استفاده از چگالی بالا پشتیبانی می شود نیکل و فناوری که می تواند بیش از هزار چرخه شارژ / تخلیه را در خود جای دهد.
در نتیجه این فناوری جدید در آینده نزدیک ، ماشین برقی ممکن است بتواند ظرفیت سلول نسبتاً کمتری را بسته بندی کند در واقع این امکان را فراهم میکند که سفرهای جاده ای طولانی مدت را با حداقل زمان استراحت برای شارژ سریع باتری انجام دهد.
این تامین کننده می گوید که تصمیم گرفته است تلاش های توسعه خود را بر روی “باتری های طولانی مدت که رانندگی از راه دور را امکان پذیر می کنند” متمرکز کند و در اوایل سال جاری استراتژی جدید پانصد مایل برد را با هدف آگاهی بیشتر نشان داد.
اگرچه وسایل نقلیه الکتریکی کیا و هیوندای و کیا ممکن است از برخی از اجزای پیشرانه وسایل نقلیه برقی و حتی نرم افزار مشترک باشند ، اما بیشتر مدل های هیوندای مانند Kona Electric از سلول های ال جی استفاده می کنند در حالی که اکثر مدل های کیا مانند Kia Niro EV از سلول های تامین کننده رقیب شرکت تولید کننده باتری تامین کننده کره جنوبی استفاده می کنند .
بدون دیدگاه