طرح مفهمومی آئودی مدل AI: ME

با دور شدن خودروساز آلمانی از تولید موتورهای احتراق داخلی ، حرکت آئودی به سمت وسایل نقلیه الکتریکی می تواند در نوع خود بسیار تحول برانگیز باشد. بر طبق گزارشات آئودی به دلیل هزینه های بالای برق و حاشیه های سود کم و بازگشت ماشین های کوچک ، در حال بحث در مورد توقف خودرو مدل A1 ، خودرو کم جا این برند است. لغو تولید این مدل می تواند مدل بعدی یعنیA2 را احیا کند و یا حتی آئودی مدل Q2 می تواند به عنوان یک سطح ابتدایی مطرح شود.

در واقع خبر عدم اطمینان از تولید مدل A1 توسط رئیس آئودی مارکوس دوسمان در طی یک گزارش رسانه ای قبل از رونمایی E-Tron GT در اوایل این هفته منتشر شد. طبق این اطلاعات ، روشن بود که ادامه تولید نسل سوم A1 بعید به نظر می رسد. وی همچنین اشاره کرد که مدل Q2 می تواند نقش جدیدی را در مجموعه آئودی A1 ایفا کند . آئودی همچنین به دنبال از بین بردن همپوشانی بین خودروهای الکتریکی و مدل های مجهز به ICE است که می تواند این شرکت را به سمت کاهش مدل های ICE بیشتر سوق دهد.

البته کوچکترین سایز خودرو آئودی کاملاً در نظر نیست. اما در حقیقت شایعات مربوط به A2 تمام الکتریکی به یک دهه قبل برمی گردد ، هر چند بر اساس گزارشات این خودروساز هنوز در حال کار بر روی چنین اتومبیلی است – نوعی جانشین A2 MPV آئودی که از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ تولید شده است، می‌باشد. مدیر عامل این شرکت خودرو سازی بزرگ اعلام کرد که در واقع طراحی A2 جدید اگرچه هنوز به اتمام نرسیده است اما یک تولد دوباره ساختاری در اتومبیل های برقی آئودی است. گفته می شود براساس طرح مفهومی AI: ME است که خودروساز در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۹ آن را معرفی کرده است.

تغییر آئودی به سمت ساخت خودروهای برقی طی دهه آینده اتفاق خواهد افتاد ، این خودروساز احتمالاً دستگاه های مجهز به گاز را به نفع دستگاه های الکتریکی کنار می گذارد. معرفی ۲۰۲۲ E-Tron GT و RS E-Tron ردیابی الکتریکی این برند را با یک سری سدان کاربردی در اندازه کوچک نیز گسترش داده است. آئودی همچنین زیر چتر گروه فولکس واگن قرار می گیرد ، که می تواند کمک کند تا خلا ماشین سایز کوچک در سری مجموعه های آئودی نیز پر شود.

[اسلایدشو "۵۹" یافت نشد]

 

 

ایستگاه‌های شارژ

 

 

 

نویسندگان

LEAVE A REPLY

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید