شارژر ولوو مدل ایکس سی چهل در اوایل سال 2021 وارد بازار می شود

شارژر ولوو مدل ایکس سی چهل , کراس اوور برقی , اتومبیل الکتریکی

Volvo XC40 Recharge P8 AWD in Glacier Silver


ولوو روز چهارشنبه قیمت کراس اوور برقی قابل شارژ مجدد مدل ایکس سی چهل در ایالت متحده را اعلام کرد که در واقع اولین اتومبیل الکتریکی بازار انبوه می باشد، همچنین شارژر ولوو مدل ایکس سی چهل در اوایل سال 2021 وارد بازار خواهد شد.

شارژر مدل ایکس سی چهل از 54،895 دلار (با احتساب هزینه مقصد اجباری شارژ) آغاز می شود ، اما بسته به محل زندگی شما واجد شرایط اعتبار مالیاتی فدرال کامل ، هفت هزار و پانصد دلار و احتمالاً مشوق های ایالتی و محلی نیز خواهد بود.
تجهیزات استاندارد کراس اوور برقی شامل سانروف پانوراما ، صفحه نمایش لمسی سرگرمی و سرگرمی نه اینچی ، چرخ های نوزده اینچی و کمکهای راننده از جمله ترمز اضطراری خودکار ، نظارت بر نقاط کور و هشدار عبور از وسایل نقلیه است. یک اتصال شارژ تلفن همراه نیز ارائه شده است که به رانندگان امکان می دهد در صورت وجود ضرورت ، در حالت حرکت با ولتاژ دویست و چهل ولت شارژ کنند.

شارژر ولوو مدل ایکس سی چهل , کراس اوور برقی , اتومبیل الکتریکی

در هنگام راه اندازی ، ولوو یک سیستم انتقال قدرت چهار چرخ متحرک با موتور دوگانه دریافت می کند که در هر محور یک موتور و بسته باتری هفتاد و هشت کیلووات ساعت آن را تأمین می شود. خروجی ترکیبی از این دو موتور 402 اسب بخار قدرت و 486 پوند فوت گشتاور را دارا می باشد.

تولید در اوایل این ماه آغاز شد ، ولوو به گزارشگر رسانه اتومبیل سبز گفت كه احتمالاً تحویل ایالات متحده در ژانویه 2021 آغاز نخواهد شد. با این حال ، در بیانیه مطبوعاتی این شركت خودروساز كه قیمت گذاری آن اعلام شده بود ، آمده است كه “شارژ” در اواخر سال جاری به نمایشگاه های سراسری می رسد.

ولوو مدل ایکس سی چهل وقتی وارد نمایندگی های ایالات متحده شود ، تنها مدل اتومبیل الکتریکی ولوو خواهد بود ، البته در یک مجموعه پر از هیبرید پلاگین.

ولوو در حال حاضر قیمت مدل های پلاگین هیبریدی خود را کاهش داده است تا بخشی از وسایل نقلیه پلاگین خود را در بازار ایالات متحده افزایش دهد.

 

 

ایستگاه‌های شارژ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبارفناوریاطلاعاتتماس