بررسی اولین تست درایو تویوتا میرای 2021 ، جایگزینی سازگار با محیط زیست

بررسی اولین تست درایو ، تویوتا میرای 2021 ، جایگزینی سازگار با محیط زیست

بررسی اولین تست درایو تویوتا میرای 2021 ، جایگزینی سازگار با محیط زیست و پر طرفدار در بین فروشندگان و خریداران خودروهای برقی.

وسایل نقلیه الکتریکی شارژ شونده با باتری ، شرط بزرگ آینده صنعت خودرو سازی با آلایندگی صفر است. خودروهای برقی جدید به با برندها و ویژگی های مختلف به سرعت رونمایی می شوند ، به امید آنکه طیف گسترده تری از مشتریانی را که اتومبیل های  گاز سوز و بنزینی خریداری می کردند را جذب کنند. با این حال ، چند شرکت وجود دارد (در واقع سه نفر از آنها) که متمرکز بر شکل دیگری از رفت و آمد سازگار با محیط زیست هستند: وسیله نقلیه سلول سوختی هیدروژن

در واقع تویوتا میرای 2021 به عنوان تنها وسیله نقلیه سلول سوختی که در حال حاضر در دسترس عموم قرار دارد که طبق برنامه ریزی قرار است به سلول سوختی هوندا و کراس اوور هیوندای نکسو بپیوندد. نسل دوم میرای که برای این مدل دوباره طراحی شده است ، با یک سبک طراحی بسیار بهتر و ظرافتی مانند لکسوس ، یک ویژگی جذاب را از آن خود کرده است

خودروهای هیدروژنی تنها در دسترس بخش کوچکی از مشتریان قرار دارد. طبق اطلاعات وزارت انرژی ایالات متحده ، فقط 45 ایستگاه عمومی سوخت هیدروژن در ایالات متحده وجود دارد و 44 ایستگاه نیز در کالیفرنیا واقع شده است ،اما برای  تعداد محدود میرای کاملاً ارزش بررسی  و انتخاب را دارد.

تحولی خیره کننده

میرای ژنرال یک وسیله نقلیه واقعاً سهمگین است. اما تویوتا با تغییری شگرف در اتومبیل جدید که بنظر می رسد بسیار زیباست ، از میرای قبلی خود پیشی گرفت. دیگر نسبت های ناسازگار و خشن ماشین قبلی از بین رفته و یک سدان زیبا و خیره کننده جایگزین آن شده است.

تویوتا برای این طراحی جدید از ابتکار و ذوق همزمان استفاده کرد و یک پلت فرم متحرک عقب را که از پرچمدار لکسوس LS وام گرفته شده انتخاب کرد. قسمت جلوی این خودرو از یک کاپوت فوق العاده بلند بهره می برد که با چراغ های جلوی مثلثی با نوارهای طولانی چراغ روشن LED تکمیل می شود. در زیر نشان تویوتا ، یک مشبک نسبتاً بزرگ قرار دارد. نگاهی به نیمرخ جانبی بیندازید و یک طراحی شبه کوپه در حال انجام است ، مانند نمونه ژاپنی ها از آئودی A7.  همچنین از نمای سه چهارم عقب با عنصر تک چراغ عقب و مشعل های گلگیر منبسط شده بهره فراوان می بریم.

[cycloneslider id=”43″]

 

 

 

ایستگاه‌های شارژ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبارفناوریاطلاعاتتماس