نسخه جدید نسل بعدی تویوتا میرای در ماه دسامبر آغاز به کار می کند

نسل بعدی تویوتا ، ماشین برقی ، نسخه جدید

طبق وب سایت تیزر جدید این خودروساز ، نسخه جدید سدان مجهز به سلول سوختی هیدروژنی نسل دوم تویوتا میرای در ماه دسامبر معرفی خواهد شد. این شرکت همچنین یک مسابقه در ژاپن برگزار می کند تا به سی و دو نفر فرصت اولیه سوار شدن در مدل جدید نسل بعدی تویوتا را به عنوان ماشین برقی بدهد.

تویوتا هنوز بسیاری از جزئیات فنی مربوط به نسل دوم میرای را فاش نکرده است ، به غیر از این که دارای پیشرانه چرخ عقب است.

این شرکت از نسخه جدید مدل مفهومی نسل بعدی تویوتا در نمایشگاه اتومبیل توکیو 2019 رونمایی کرد که نشان دهنده یک تغییر عمده سبک در ماشین برقی است. طراحان به جای طراحی کاملاً پیچیده میرای فعلی ، منحنی های نرم تری را انتخاب کردند. وسیله نقلیه نیز بلندتر ، پایین تر و پهن تر بود. در نتیجه یک سدان چهار در بسیار معمولی ، در عین حال خوش تیپ بود.

[cycloneslider id=”17″]
در داخل ، مدل مفهومی نسل بعدی تویوتا دارای یک کابین شیک شامل یک صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی ، آینه دید عقب دیجیتال و سیستم صوتی JBL با چهارده بلندگو بود. به نظر می رسد سطح کیفیت لکسوس در آن مشهود است.

تویوتا می خواهد میرای نسل دوم دارای برد سی درصدی بیشتر از مدل فعلی 312 مایل (502 کیلومتر) باشد. اگر این شرکت به این هدف دست یابد ، در آن صورت قادر خواهد بود حدود 406 مایل (653 کیلومتر) با مخزن هیدروژن داشته باشد. همچنین سایر پیشرفت های پیشرانه نیز بسیار محتمل به نظر می رسد.

با توجه به توسعه سریع فناوری خودروهای الکتریکی از زمان رونمایی از نسل اول میرای در سال 2014 ، تا حدی تعجب آور است که تویوتا با ساخت تکرار دوم خودرو ، سلول های سوخت را دو برابر می کند.

از دیدگاه مصرف کننده ، چالش اصلی برای پذیرش بیشتر سلولهای سوختی ، فقدان زیرساخت سوخت گیری هیدروژن است. حتی اگر میرای جدید خارق العاده به نظر برسد ، مخاطبان به دلیل مکان های کمی که می توانند هیدروژن بیشتری در آن قرار دهند محدود هستند.

 

 

نسل بعدی تویوتا ، ماشین برقی ، نسخه جدید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبارفناوریاطلاعاتتماس