محبوبیت بالای تسلا مدل 3 به عنوان تاکسی های زرد نیویورک

محبوبیت بالای تسلا مدل 3

محبوبیت بالای تسلا مدل 3 به عنوان تاکسی های زرد نیویورک

تسلا مدل 3 حتی بیشتر از تاکسی های زرد در شهر نیویورک محبوبیت پیدا کرده است زیرا افراد بیشتری هم اکنون ماشین الکتریکی را به کار می گیرند.

در اکتبر 2019 ، الکتریک برای اولین بار گزارش داد که کمیسیون تاکسی و لیموزین شهر نیویورک (TLC) ، که ناوگان تاکسی های زرد را نظارت می کند ، تسلا مدل 3 را به عنوان اولین وسیله نقلیه الکتریکی که واجد شرایط تبدیل شدن به تاکسی زرد است ،در شهر نیویورک تصویب کرده است.

پس از آن یک سال دیگر طول کشید تا اولین تاکسی زرد مدل 3 وارد جاده و ناوگان حمل ونقل شود.

 تاکسی های زرد نیویورک

هنگامی که ساخت اتومبیل های تمام برقی آغاز شد ، این احتمال متصور بود که موارد بیشتری به دنبال خواهد بود زیرا اقتصاد اتومبیل های برقی با کاربردهای مسافت پیموده شده بسیار اقتصادی و باصرفه مانند خدمات تاکسی های شهری مناسب و عامه پسند است.

بر طبق اطلاعات در دست ، وسایل نقلیه تسلا به ویژه در اروپا مورد استقبال عامه مردم بخصوص تاکسی ها قرار می گیرند ، از جمله در بازارهایی مانند هلند ، که ناوگان متشکل از بیش از 100 دستگاه خودرو تسلا از سال 2014 به عنوان تاکسی از فرودگاه آمستردام فعالیت می کنند. اما از طرفی در آمریکای شمالی ، وسایل نقلیه الکتریکی به عنوان تاکسی برای استفاده محبوب نبوده اند ، اما در حال افزایش است.

رانندگان مالک و همچنین ناوگان های حمل و نقل شهری شروع به بررسی این موضوع کرده اند که با تفاوت در هزینه مالکیت پس از صرفه جویی در مصرف سوخت و تعمیر و نگهداری ، خودروهای برقی چقدر می توانند به صرفه تر باشند.

اولین راننده تاکسی با خودروهای برقی تسلا در آمریکای شمالی تحت پوشش مدل S شروع به کار کردکه در سال 2017 کل مسیر طی شده توسط آن به 100000 مایل رسید.

تسلا مدل 3

بیشتر رانندگان تاکسی ، شرکت ها و ناوگان ها اکنون مانند تاکسی های زرد نیویورک به مدل 3 نگاه می کنند زیرا از نظر صرفه اقتصادی بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

سال گذشته ، بر طبق گزارش ها ناوگان تاکسی های زرد نیویورک اعلام کرده است که برای تسریع در برقی سازی 170 تاکسی ناوگان خود ، 10 دستگاه خودرو تسلا مدل 3 خریداری کرده و مورد استفاده قرار داده است.

 

 

ایستگاه‌های شارژ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبارفناوریاطلاعاتتماس