بی ام و از مدل مفهومی مینی ون برقی رونمایی می کند

بی ام و از مدل مفهومی مینی ون برقی ، خودروهای برقی ، بی ام و

بی ام و از مدل مفهومی مینی ون برقی رونمایی می کند، برای جستجو و رسیدن به این افق دید که در آینده ای پیشرفته خودروهای برقی به چه شکل است.

بی ام و از یک وسیله نقلیه مفهومی جدید با نام تجاری مینی ون خود رونمایی کرده است که به بررسی طراحی و کاربرد خودرو در آینده ای برقی و پیشرفته می پردازد.

کانسپت جدید MINI Vision Urbanaut نام دارد و هدف آن قدم کوچکی در ایجاد “فضای داخلی و قابلیت انعطاف پذیری بیشتر از هر زمان و مدل دیگری است “.

به نظر می رسد که این بیشتر یک تمرین طراحی باشد تا یک مفهوم که در واقع می تواند منجر به یک برنامه تولید خودروی الکتریکی برای بی ام و شود ، اما می تواند به ما ایده ای بدهد که وسایل نقلیه وقتی از ابتدا با رانندگی خودکار و پیشرانه الکتریکی طراحی می شوند ، می توانند چگونه به نظر برسند.

بی ام و در مورد این کانسپت نوشت:

“MINI Vision Urbanaut که از همان ابتدا به عنوان یک وسیله نقلیه الکتریکی با عملکردهای خودکار تصور شده است ، هنگام ایجاد نمای بیرونی و داخلی ، آزادی بیشتری به طراحان داده است.”

در ادامه گالری تصاویر ون برقی مفهومی بی ام و به نمایش درمی آید:

[cycloneslider id=”48″]

 

بی ام و از مدل مفهومی مینی ون برقی این سیستم محرکه تمام الکتریکی رونمایی کرد و همچنین متعهد به برخورد مسئولانه در استفاده از مواد و متریال است. این امر نه تنها با کاهش تعداد اجزای موجود در طراحی خارجی و داخلی ، بلکه با امکان پذیر کردن کاربردهای دوگانه مانند داشبورد / بستر روزانه نیز حاصل می شود. این علاوه بر استفاده از بازیافت ، به معنی اطمینان از خالی بودن طرح از کروم و چرم است. در کنار استفاده از مواد بازیافتی ، این به معنای پرهیز از کروم و چرم است. مواد غالب در فضای داخلی منسوجات بافتنی است که زیبایی و کیفیت را با لطافت و راحتی ترکیب می کند. استفاده از چوب پنبه روی فرمان و مقاطع کف به لطف احساس طبیعی آن جلوه خاصی می بخشد و از آب و هوای داخلی واقعاً مطبوعی برخوردار می شود.

 

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبارفناوریاطلاعاتتماس