بالاترین پیمایش ماشین الکتریکی در جهان؛ مرسدس بنز با برد بیش از 750 مایل

بالاترین پیمایش ماشین الکتریکی جهان , مرسدس بنز , اتومبیل برقی

مرسدس بنز مدل مفهومی جدید و فوق العاده کارآمد اتومبیل برقی ، ایده EQXX را با بیش از هفتصد و پنجاه مایل برد با یک بار شارژ ، به عنوان بالاترین پیمایش ماشین الکتریکی در جهان معرفی کرد.

در جدیدترین به روزرسانی شرکت دایملر ، این خودروساز یک برنامه فنی جدید را برای توسعه “طولانی ترین برد و کارآیی ماشین الکتریکی جهان که تاکنون دیده است” را معرفی کرده است.

مارکوس شفر ، رئیس تحقیق و توسعه مرسدس بنز ، اظهار داشت:

ما گروهی از مهندسان خود را انتخاب کردیم تا وظیفه‌ی خارق العاده ایجاد بالاترین پیمایش ماشین الکتریکی در جهان را بر عهده بگیرند: در واقع ساخت طولانی ترین برد و کارایی ماشین الکتریکی که جهان تاکنون دیده است. این یک پروژه جدی است که به دنبال تکنولوژی های نسل بعدی است. ما قصد داریم یادگیری را در نسل بعدی اتومبیل های تولیدی سری بگنجانیم.

این پروژه مدل مفهومی مرسدس بنز در واقع ایده EQXX را به خود اختصاص داده است که این شرکت با چند تصویر (که در ادامه آمده) از آن رونمایی کرده است:

بالاترین پیمایش ماشین الکتریکی جهان , مرسدس بنز , اتومبیل برقیبالاترین پیمایش ماشین الکتریکی جهان , مرسدس بنز , اتومبیل برقی

این خودروساز آلمانی گفت: این وسیله نقلیه الکتریکی باید بتواند از پکن به شانگهای سفر کند ، مسیری که حدود هفتصد و پنجاه مایل (هزار و دویست کیلومتر) را فقط با یک بار شارژ طی خواهد کرد.

این محدوده باورنکردنی سرعت و مسیر نه تنها از طریق بسته باتری بزرگتر ، بلکه به وسیله بهبود کارایی در کل سیستم حاصل خواهد شد.
دایملر خاطرنشان کرد که این برنامه برای آزمایش فن آوری های جدید برای بهبود کارایی و انتقال آن به اتومبیل های تولیدی جدید مورد استفاده قرار می گیرد:

در حالی که ایده  EQXX یک برنامه فناوری است ، انتظار می رود که منجر به نوآوری هایی خلاقانه شود که به سرعت جای خود را به اتومبیل های تولیدی سری جدید برقی می دهند.

 

 

ایستگاه‌های شارژ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبارفناوریاطلاعاتتماس