فولکس واگن ID.4 ارزانتر در آمریکا

فولکس واگن مدل ID.4 ممکن است در ایالات متحده در قیمتی ارزانتر نسبت به اروپا عرضه شود.

قیمت و هزینه ID.4 در ایالات متحده بسیار کمتر از اروپا است. ID.4 در آلمان با دو گزینه متفاوت با بسته باتری ۵۲ کیلووات ساعت با قیمت ۳۶۹۵۰ یورو (۴۴۹۲۹ دلار با نرخ ارز فعلی) و Pro با بسته باتری ۷۷ کیلووات ساعت به فروش می رسد. این یکی ۴۴،۴۵۰ یورو (۵۴،۰۴۹ دلار) هزینه دارد. همچنین وعده ای برای ID.4 GTX وجود دارد ، اما قیمت هنوز اعلام نشده است.

در ایالات متحده ، این خودرو در دو گزینه به فروش رسید: نسخه اول ، با قیمت ۴۳۹۹۵ دلار و Pro با ۳۹۹۹۵ دلار. Pro تنها باقی مانده است زیرا نسخه اول قبلاً تمام شده است. همان بسته باتری ارائه شده در اروپا با ۷۷ کیلووات ساعت است.

هزینه ID.4 در ایالات متحده ۱۴،۰۵۴ دلار کمتر از هزینه ساخت آلمان ، جایی که تولید می شود ، است. اگر مالیات بر ارزش افزوده آلمان را در نظر نگیریم ، ID.4 هنوز ۳۷۳۵۳ یورو هزینه دارد. این رقم معادل ۴۵۴۱۹ دلار یا ۵،۴۲۴ دلار بیشتر از هزینه ای است که مشتریان آمریکایی برای کراس اوور الکتریکی پرداخت می کنند. اگرچه عوامل بیشتری از مالیات برای تعیین قیمت در هر کشور وجود دارد ، مانند حاشیه سود شبکه فروش و هزینه های حمل و نقل ، اما توضیح اینکه چرا ID.4 در ایالات متحده ارزان تر از آلمان است کاری است که فقط فولکس واگن می تواند انجام دهد.

فولکس واگن تمام برقی

آنچه واضح است این است که فولکس واگن عمدا تصمیم گرفته است که قیمت ID.4 را بسیار تهاجمی در ایالات متحده تعیین کند ، احتمالاً کمتر از هزینه های تولید آن – چیزی که بازار خودرو به عنوان “خرید سهم بازار” طبقه بندی می کند. این امر باعث می شود تا در هر واحدی که در این کشور می فروشد برای یک یادداشت عذرخواهی جذاب تر به دلیل دیزلگیت ، ضرر کند.

 تقاضا برای مواد معدنی مورد نیاز برای تولید باتری مستقیما بر قیمت ها تأثیر می گذارد ، در یک مقیاس ممکن است نتواند به درستی مقابله کند. در ایالات متحده ، این فقط ممکن است با هزینه های تولید کمتر از چاتانوگا یا برچسب قیمت بالاتر اتفاق بیفتد ، مشابه آنچه در اروپا ارائه می شود. بیایید ببینیم که فولکس واگن چگونه تصمیم می گیرد با ID سودآوری را دنبال کند.

ایستگاه‌های شارژ

نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here