نسل جدید زیرساخت ایستگاه‌های شارژر خوردوهای برقی

شارژرهای دپو با قابلیت شارژ شدن از طریق پنل‌های سقفی ، راهی برای ورود به بازار اروپا. در این هفته زیمنس خبر از دو پروژه زیرساخت ایستگاه شارژ اتوبوس‌های برقی در آلمان را داد. این خبر خوشحال کننده‌ایست که می‌بینیم یک شرکت بزرگ و خوشنام دیگر وارد این صنعت شده است.

نخستین ایستگاه در لایپزیش است ، جایی‌که زیمنس نخستین ایستگاه شارژ دپو و بین راهی را برای سازمان حمل و نقل لایپزیش با ناوگانی شامل ۲۱ دستگاه اتوبوس برقی VDL خواهد ساخت.

برخی مشخصات فنی ایستگاه:

  • ۲۱ دستگاه شارژر سریع ۱۰۰ کیلوواتی دپو (Sicharge) سی‌شارژ UC 100 زیمنس (جمعاً ۲/۱ مگاوات)
  • ۵ دستگاه شارژر ظرفیتی (فرصتی) ۴۵۰ کیلوواتی دپو سی‌شارژ UC 600 زیمنس (با قابلیت پانتوگراف)

در این دپو ، شارژ اولیه اتوبوس‌ها در طول شب و یا در ساعات غیر عملیاتی توسط ۲۱ دستگاه شارژر سی‌شارژ UC 100 با توان حداکثر ۱۰۰ کیلووات شارژ خواهند شد. در هر دو سیستم‌ها ، ارتباط از طریق کانکتورهای سقفی برقرار می‌گردد. بدین معنی که مانند یک خودروی سواری ، این اتوبوس‌ها نیز مجهز به یک پانتوگراف در قیمت بالا و پشت وسیله نقیله برای شارژ شدن هستند. بدین صورت خودرو به صورت خودکار از طریق اتصالات سقفی شارژ می‌گردد. 

زیمنس ، دپو ، ایستگاه شارژ ، پنل‌های سقفی ، زیرساخت
شماتیک ایستگاه شارژ دپو زیمنس برای اتوبوس‌های برقی

احداث پروژه دوم در نورنبرگ که شامل ۲۰ دستگاه سی‌شارژر UC 200 زیمنس (همراه با حداکثر توان خروجی ۱۵۰ کیلووات) است ، در ایستگاه سازمان ترافیک نورنبرگ آغاز شده بود.

هر شارژر قادر است ۲ محل پارک را برای شارژ کردن ، پوشش دهد (در مجموع ۳۹ محل پارک و ۲۰ دستگاه شارژ وجود دارد) که با استفاده از منبع اکتریسیته سبز که بخشی از آن از طریق پنل‌های خورشیدی موجود در ایستگاه تأمین می‌گردد ، کار می‌نمایند.

زیمنس ، دپو ، ایستگاه شارژ ، پنل‌های سقفی ، زیرساخت
ایستگاه شارژ دپو نورنبرگ

ایستگاه‌های شارژ

نویسندگان

LEAVE A REPLY

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید