انواع مدل های خودرو تمام برقی هامر

خودرو تمام برقی هامر , انواع مدل ها و مشخصات کلی , مارکی از کامیون ها و شاسی بلند‌ها

خودرو تمام برقی هامر انواع مدل ها و مشخصات کلی آن در بازار فروش ،هامر برند و مارکی از کامیون ها و شاسی بلند‌ها است که برای اولین بار در سال 1992 و هنگامی که شرکت ای ام جنرال ( یک تولید کننده وسایل نقلیه سنگین و خودروسازی قراردادی آمریکایی است که در ساوت بند ، ایندیانا مستقر است) فروش نسخه غیرنظامی هاموی M988 را آغاز کرد ، به بازار عرضه شد. در سال 1998 ، جنرال موتورز نام تجاری شرکت ای ام جنرال را خریداری کرد و سه وسیله نقلیه با برند خود را به بازار عرضه کرد: ساخت هامر H1 اصلی ، مبتنی بر مدل هاموی نظامی بوده است، همان طور که مدل های جدید H2 و H3 مبتنی بر سیستم عامل های جنرال موتورز، در ظاهر کوچکتر وغیرنظامی به بازار عرضه شده‌اند.

سال 2006 صادرات و فروش هامر از طریق واردکنندگان و توزیع کنندگان در 33 کشور آغاز شد. در 10 اکتبر 2006 ، جنرال موتورز تولید هامر H3 را در کارخانه خود در بندر الیزابت در آفریقای جنوبی برای بازارهای بین المللی آغاز کرد. هامرهای ساخته شده در آنجا فقط درایو چپ دستی بودند اما نسخه های سمت راست در آن اضافه و به استرالیا و سایر بازارها صادر می شدند.

خودرو تمام برقی هامر , انواع مدل ها و مشخصات کلی , مارکی از کامیون ها و شاسی بلند‌ها

خودرو برقی هامر شرکت جنرال موتورز یک وسیله نقلیه الکتریکی آفرود جدید است (که به آن هامر برقی گفته می شود و هم به عنوان HEV شناخته می شود) که توسط شرکت جنرال موتورز ، بخشی از جنرال موتورز و زیر برند خاص خود تولید می شود. خط تولی و فروش هامر تمام الکتریکی از طریق پخش مستقیم در اکتبر سال 2020 راه اندازی شد.

برند فرعی هامر برقی شامل یک  پیکاپ  و یک وسیله نقلیه شاسی بلند اسپرت است که در پاییز 2021 معرفی خواهد شد.

نسخه اولیه هامر برقی

با رسیدن به خط تولید در سال 2022 ، نسخه ابتدایی ، تنها مدل در دسترس برای سال اول می‌باشد که به عنوان یک نسخه محدود برای پیش فروش در پایان مراسم رونمایی و معرفی در 20 اکتبر 2020 شناخته شده است. تمام نسخه های اولیه ،  سفید با سقف مشکی به همراه چرخ های برنز رنگ و داخلی دو رنگ سیاه و خاکستری با تاکید بر رنگ برنز که از نشانه های منحصر به فرد این نسخه می‌باشند.

نسخه اولیه دارای سه موتور الکتریکی با قدرت 1000 اسب بخار ، برد بیش از 350 مایل است و به طور کامل با بسته Extreme Off-Road همراه است که شامل لاستیک های 35 اینچی گل و لای ، صفحه های کشویی و لغزنده های سنگ است.

نسخه اولیه هامر برقی رکورد زد زیرا در 10 دقیقه اول باز کردن پیش فروش اینترنتی تمام موجودی مصولات به فروش رسید. انتظار می رود نسخه اولیه در پاییز 2021 در دسترس باشد.

یکی از ویژگی های انحصاری معرفی شده با  خودروهامر برقی که به طور استاندارد در نسخه اولیه ارائه می شود ، “ویژگی راه رفتن خرچنگی” جدید است که به اتومبیل هامر الکتریکی این امکان را می دهد که با استفاده از یک فرمان چهار چرخ به صورت مورب حرکت کند. این نسخه همچنین شامل دوربین های زیر بدنه دید فوق العاده برای سهولت عملکرد و قابلیت مشاهده در خارج از جاده ، سیستم Watts for Freedom ، سیستم تعلیق هوای تطبیقی ، زره زیر بدنه استیل ، حالت فشرده (سیستم تعلیق شش اینچ را برای ترخیص بیشتر می کند) ، سوپر کروز (سیستم کمک راننده جنرال موتورز که امکان تغییر مسیر به صورت خودکار و رانندگی بدون دست برای بیش از 200،000 مایل) ، یک کلید دیجیتال ، پانل های سقف متحرک و درب عقب چند طرفه جنرال موتورز می‌باشد.

خودرو تمام برقی هامر , انواع مدل ها و مشخصات کلی , مارکی از کامیون ها و شاسی بلند‌ها

هامر برقی X3 و X2

تقریباً مشابه نسخه اولیه ، هامر برقی X3 به صورت استاندارد ویژگی راه رفتن خرچنگی ،سیستم دید فوق العاده ، سیستم تعلیق بادی تطبیقی ، زره زیر بدنه استیل ، حالت فشرده ، سوپر کروز ، کلید دیجیتال ، پانل های سقف قابل جابجایی و درب عقب چند طرفه است. با این وجود ، برخلاف نسخه ابتدایی ، هامر الکتریکی X3 دارای رنگ های مختلفی خواهد بود.

هامر برقی X3 به سه موتور الکتریکی مجهز شده و شامل بردار گشتاور و سیستم “Watts to Freedom” است که امکان شتاب کامل سیستم پیشرانه الکترونیکی را فراهم می کند.این مدل حدود 800 اسب بخار قدرت با 300+ مایل برد تولید خواهد شد و انتظار می رود در پاییز 2022 در دسترس مشتریان و خریداران باشد.

هامر برقی X2 شامل تمام ویژگی های X3 است. با این حال ، این خودرو همچنین دارای فرمان 4 چرخ ، ویژگی راه رفتن خرچنگی ، سیستم تعلیق هوا تطبیقی با کنترل سواری تطبیقی و حالت فشرده اختیاری است. این مدل اصلاح شده با استفاده از سیستم دو موتوره حدود 625 اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد ، برد تقریبی آن بیش از 300 مایل خواهد بود و انتظار می رود در بهار 2023 در دسترس بازار باشد.

دومین نسخه هامر الکتریکی

این نسخه جدید در واقع اصلاح و بهینه شده نسخه اصلی هامر برقی است که شامل سوپر کروز ، نمای فراگیر HD ، کلید دیجیتال ، سقف بی نهایت ، درب پشتی چند طرفه و شیشه در عقب از دیگر ویژگی های استاندارد است. نسخه دوم هامر برقی با استفاده از یک سیستم موتور دوتایی ، تخمین زده می شود که تا 625 اسب بخار قدرت داشته باشد و برد آن 250+ مایل پیش بینی می‌شود. طبق برآوردها این نسخه پیشرفته در بهار 2024 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

خودرو تمام برقی هامر , انواع مدل ها و مشخصات کلی , مارکی از کامیون ها و شاسی بلند‌ها

جنرال موتورز با دیدی تیزبینانه به نسخه هامر برقی شاسی بلند شرکت خود می‌نگرد.

جنرال موتورز اولین نگاه اجمالی به نسخه هامر برقی شاسی بلند شرکت خود را به همه ارائه داده است ، که در واقع نسخه پیکاپ قبلی رونمایی شده  خود را تکمیل خواهد کرد.

همانطور که به تازگی اعلام کردیم ، جنرال موتورز برخی از آگهی‌های وسایل نقلیه الکتریکی را در کنفرانس Barclay’s Automotive اعلام کرد ، از جمله تسریع در برنامه های خودرو برقی خود با 30 اتومبیل الکتریکی جدید تا سال 2025.

در این کنفرانس ، سازنده خودرو نگاهی اجمالی به سه نمونه اولیه در پس زمینه ارائه داد. ما چند تصویر از نمونه اولیه وانت الکتریکی Chevy را به اشتراک گذاشتیم. اکنون ، نیم نگاهی به نسخه جدید هامر برقی شاسی بلند شرکت جنرال موتوز نیز خواهیم داشت.

ماه گذشته جنرال موتورز از پیکاپ الکتریکی 350 مایل هامر الکتریکی شاسی بلند رونمایی کرد و قیمت اولیه آن 80 هزار دلار بود. این شرکت همچنین تأیید کرد که این مدل در نسخه شاسی بلند در دسترس خواهد بود اما تاکنون در هیچ مراسمی از آن رونمایی نکرده است. جنرال موتورز در کنفرانس سرمایه گذاران اطلاعات خاصی درباره وسایل نقلیه موجود در پس زمینه منتشر نکرد.

سوالات بسیاری در مورد قیمت هامر برقی جدید مطرح است اما GMC نگفته است که هامر شاسی بلند برقی چقدر هزینه خواهد داشت یا دقیقاً در چه سطحی ارائه می شود. با این حال ، انتظار داریم ترکیب با پیکاپی که اخیراً مشخص شده مطابقت داشته باشد و هزینه آن اندکی کمتر باشد ، که باید قیمت اولیه آن را در ابتدای پاییز 2021 در حدود 75000 دلار تعیین کند.

در حالی که جنرال موتورز اطلاعات جدیدی در مورد هامر الکتریکی شاسی بلند منتشر نکرده است ، انتظار می رود مشخصات و قیمتی مشابه نسخه پیکاپ داشته باشد.

 

 

ایستگاه‌های شارژ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبارفناوریاطلاعاتتماس