جنرال موتورز وسایل نقلیه و ابزار جدید برای پشتیبانی از برنامه های جدید خود ایجاد می کند.
جنرال موتورز در معرفی وسایل نقلیه الکتریکی جدید خود در چند سال اخیر بسیار هدفمند شده است و قصد دارد در قالب یک سازمان جامع و رونمایی از ابزار جدید اتومبیل الکتریکی این روند را پشتیبانی کند.
همانطور که در اخبار پیشین ذکر شده ، جنرال موتورز در کنفرانس خودروی بارکلیز از تسریع برنامه های وسایل نقلیه الکتریکی خود با 30 مدل خودر برقی جدید تا سال 2025 خبر داد. جنرال موتورز همچنین در این مراسم اعلام کرد که در حال ایجاد یک سازمان جامع خودرو الکتریکی جدید است ، و از تراویس هستر به عنوان مدیر ارشد بخش پشتیبانی سازمان جدید نام برد. هستر یک پیشکسوت جنرال موتورز است که سابقه مهندسی مکانیک 25 ساله دارد. اخیراً ، او تجربه هدایت استراتژی نفوذ در مشتری را در شرکت بر عهده داشته است.
اینجا جایی است که نقش جدید او در رهبری جنرال موتورز و سازمان جامع خودرو الکتریکی در پشتیبانی از برنامه های جدید شرکت مناسب است:
هستر به عنوان بخشی از نقش خود ، در حال تدوین برنامه جدیدی به نام آلتیفای است. او گفت:
در حالی که برنامه آلتیوم زیربنای سخت افزار آینده ما است ، برنامه آلتیفای زیربنای تعهد تجربه مشتری ما برای اتومبیل های برقی است. این یک سکوی متحد دیجیتال در کل سفر است: خرید ، پردازش و مالکیت.
در اینجا عناصر اصلی آلتیفای آورده شده است:
- ما با ایجاد سطوح جدیدی از شفافیت ، سرعت و تسهیلات ، خرید و تجربه خریداری کردن خودرو برقی را تسهیل میکنیم.
- با استفاده از شبکه فروشندگان ، ما از اتومبیلهای الکتریکی به عنوان فرصتی برای بهبود چشمگیر صنعت خود در تجارت الکترونیک و خرده فروشی دیجیتال استفاده خواهیم کرد.
- شما می توانید شواهد اولیه این امر را با هامر تمام برقی در قیمت گذاری ساده و سیستم رزرو کاملاً دیجیتالی آن مشاهده کنید.
- این که آیا مشتری ها خرید و خرید آنلاین را انتخاب می کنند ، به نمایشگاه می روند یا ترکیبی از هر دو ، ما این تجربه ها را بهینه می کنیم.
بدون دیدگاه