جنرال موتورز و تامین انرژی از لیتیوم برای باتری های نسل بعدی خودرو برقی

جنرال موتورز از لیتیوم برای باتری های نسل بعدی وسایل نقلیه آینده در ایالات متحده تأمین انرژی می‌کند.

جنرال موتورز (GM) از همکاری سرمایه گذاری استراتژیک و تجاری با منابع حرارتی کنترل شده (CTR) برای تأمین لیتیوم کم هزینه در ایالات متحده برای تولید نسل بعدی باتری های وسایل نقلیه تمام برقی خبر داده است. این خودروساز قدیمی امیدوار است که این همکاری بتواند روش های سازگار با محیط زیست برای به دست آوردن لیتیوم گرانبها را به دست آورد و در عین حال به کاهش قیمت خودروهای برقی خود کمک کند.

جنرال موتورز پروژه باتری لیتیوم خود را در سال ۲۰۱۹ با کمک LG Chem آغاز کرد و کارخانه خود را در اوهایو شکست داد. این سرمایه گذاری مشترک با ال جی منجر به مکان دوم کارخانه تولید باتری در تنسی و همچنین سرمایه گذاری مشترک جدید با SolidEnergy Systems (SES) شده است.

همکاری جنرال موتورز با SES در Li-Metal منجر به ۴۹ حق اختراع اعطا شده و ۴۵ حق اختراع در انتظار بوده است و هدف آنها این است که “تا سال ۲۰۲۳ باتری قبل از تولید با ظرفیت بالا” تولید شود. با پشتیبانی از این تلاش ، این خودروساز ماه گذشته سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد دلاری در خودروهای الکتریکی و خودروهای خودران را اعلام کرد که ۷۵٪ افزایش بودجه در مقایسه با تعهد اولیه خود قبل از همه گیری است.

لیتیوم به عنوان یک عنصر حیاتی در کاتدها و الکترولیت های باتری های خودرو الکتریکی و فاکتور بزرگی در هزینه های نهایی خود وسایل نقلیه الکتریکی باقی مانده است. در حال حاضر ، بیشتر لیتیوم باتری ها از خارج از ایالات متحده تأمین می شود.

با این حال ، با اعلام امروز ، GM به دنبال کوتاه کردن زنجیره تامین لیتیوم خود به ایالات متحده و تلاش بیشتر در تولید باتری برای پشتیبانی از سری آینده EV است.

GM با کمک CTR به لیتیوم در ایالات متحده منتقل می شود
در بیانیه مطبوعاتی اخیر ، جنرال موتورز از همکاری استراتژیک با منابع حرارتی کنترل شده (CTR) برای تأمین لیتیوم از دریای سالتون در کالیفرنیای جنوبی خبر داده است. طبق گفته این خودروساز ، لیتیوم از طریق فرآیند استخراج حلقه بسته به جای فرآیندهای سنتی تر ، مانند استخرهای استخراج یا استخرهای بخار به دست می آید.

این فرآیند مستقیم اجازه می دهد تا ردپای فیزیکی کوچکتر ، تولید صفر باقیمانده و انتشار دی اکسید کربن کمتر باشد. با سرمایه گذاری تازه اعلام شده GM در CTR ، توسعه دهنده انرژی های تجدیدپذیر قادر به سرعت بخشیدن به روش های استخراج سازگار با محیط زیست هیدروکسید لیتیوم باتری است.

علاوه بر این ، CTR می تواند از منابع مالی برای تأمین کربنات اضافی برای باتری های آینده GM از زمین گرمایی Hell’s Kitchen خود در دریای Salton کالیفرنیا استفاده کند.

باتری لیتیوم جنرال موتورز

جنرال موتورز در حال تأمین نیاز لیتیوم CTR در ایالات متحده برای باتری ها است
GM به عنوان اولین سرمایه گذار در پروژه آشپزخانه CTR’s Hell’s Kitchen در ایالات متحده ، اولین آزمایش لیتیوم تولید شده در مرحله اول را دارد ، با این گزینه که همکاری را به یک رابطه چند ساله گسترش دهد. معاون اجرایی GM ، توسعه جهانی محصولات جهانی ، خرید و زنجیره تامین ، Doug Parks توضیحات بیشتری را ارائه می دهد:

جنرال موتورز و تامین انرژی از لیتیوم ، لیتیوم امروزه برای تولید باتری حیاتی است و فقط با افزایش مصرف اتومبیل های الکتریکی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود و ما به سمت آینده کاملا الکتریکی خود شتاب می گیریم. با ایمن سازی و محلی سازی زنجیره تأمین لیتیوم در ایالات متحده ، ما به اطمینان از توانایی خود در ساخت اتومبیل های قدرتمند ، مقرون به صرفه و مسافت پیموده شده با مسافت پیموده شده کمک می کنیم و در عین حال به کاهش تأثیرات زیست محیطی و آوردن لیتیوم کم هزینه به بازار به طور کلی کمک می کنیم. جنرال موتورز انتظار دارد علاوه بر رهبران ایالتی و محلی ، برای دستیابی به این اهداف با CTR نیز همکاری کند.

جنرال موتورز معتقد است که مواد حیاتی لیتیوم در آینده در استفاده از باتری حیاتی تر خواهد شد زیرا این خودروساز قدیمی باتری های فلزی لیتیوم آینده را با آند محافظت شده کاوش می کند.

ایستگاه‌های شارژ

نویسندگان

LEAVE A REPLY

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید