اولویت خریداران در خودروهای برقی

اولویت خریداران در خودروهای برقی در چندین سال اخیر با تغییرات مهمی همراه بوده و اولویت بندی خریداران در تصمیم خرید اتومبیل الکتریکی بسیار متفاوت از قبل می‌باشد.

مدیرعامل آئودی گفت که به دلیل بهبود زیرساخت های شارژ ، خودروهای برقی این شرکت توجه تعداد بیشتری از خریداران را جلب می‌کند.

طبق نظرسنجی انجام شده ، مهمترین عامل برای انتخاب یک ماشین الکتریکی برای مردم ، برد آن بوده و هست.

نتایج مربوط به سال ۲۰۲۱ با ۶۰.۶۶ درصد پاسخ از ۱۸۰۰ خریدار فعلی خودروی مصاحبه شده ، گویای این مطلب است که نگرانی اصلی خریداران برد خودرو برقی است. قیمت با ۴۹.۷۲ درصد نگرانی دوم است. زیرساخت شارژ با ۴۲.۷۶ درصد سومین زیرساخت است. همانطور که درصد نشان می دهد ، خریداران خودروی در این مصاحبه می توانند بیش از یک گزینه را انتخاب کنند.

در بررسی دیگر همین سوالها از ۱،۵۶۷ نفر که مایل به تهیه یک وسیله نقلیه جدید در سال ۲۰۱۹ هستند ، مطرح شد. ترتیب نگرانی ها به همین ترتیب بود. آنچه تغییر کرده وزن هر یک است. اگر به نتایج دقت کنیم ، محدوده ، قیمت و زیرساخت شارژ به ترتیب ۴۴ ، ۴۳ و ۳۸ درصد از پاسخ ها را به خود اختصاص داده اند.

منطقی بودن تصمیم خرید خودرو تمام الکتریکی برای ۷۰ درصد از این خریداران ، این امر خائز اهمیت است که آنان باید خودرو خود را در خانه شارژ کنند. این شعار در رسانه ها و بین خریداران وجود دارد که بهترین مکان برای شارژ اتومبیل در خانه است.

با توجه به اهمیت طولانی بودن برد خودروهای الکتریکی، طبیعی است که تسلا از رقابت خارج شود.

مسئله در اینجا این است که دامنه ای که توسط تسلا اعلام شده است محدوده ای نیست که بیشتر آزمایشات می توانند بدست آورند. ادموندز دو آزمایش برای تأیید آن انجام داد و تنها خودروهایی که نمی توانستند محدوده آگاهانه را برآورده کنند از شرکت آمریکایی بودند. همه رقبا بیشتر تحویل دادند ، حتی اگر محدوده رسمی EPA آنها گاهی اوقات زیاد نباشد.

 

 

نویسندگان

LEAVE A REPLY

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید