فیت

هوندا فیت تمام برقی در سال 2012 برای اولین بار عرضه شد ، امابه دلیل اشکالات و نواقص عمده مورد استقبال قرار نگرفت. اکنون، این خودروساز برای تولید یک خودروی الکتریکی جدید مبتنی بر فیت با یک سازنده بزرگ باتری همکاری می کند تا نسخه کاملتری را ارائه دهد.

 هوندا در حال حاضر با فناوری معاصر برای ایجاد باتری و فن آوری های مرتبط با آن کار خواهد کرد. تا نیمه اول سال 2020 ، این وسیله نقلیه در چین و بازارهای دیگر آغاز به کار خواهد کرد ، اگرچه ما نمی دانیم این شامل ایالات متحده است یا خیر. برد باید 300 کیلومتر (186 مایل) باشد که همین امر آن را پشت سر سایر وسایل نقلیه الکتریکی از جمله شورولت بولت قرار می دهد.

خودرو برقی مبتنی بر نسخه قبلی فیت به روز شده با برچسب قیمتی کمی بیش از 2 میلیون ین یا حدود 18000 دلار عرضه خواهد شد. هوندا می خواهد سالانه بیش از 100000 نسخه بفروشد ، که این باعث می شود خودروی برقی پرفروش این شرکت باشد. هوندا Clarity برقی را نیز در مقیاس محدود ارائه می دهد.

در اوایل سال جاری ، هوندا پیش نمایش جدید تولید انبوه اتومبیل الکتریکی را داشت. این کراس اوور جدید هوندا به طور انحصاری در چین در دسترس خواهد بود و قبل از پایان سال وارد بازار خواهد شد.

هوندا فیت تمام برقی در واقع تولی شده در چین بزرگترین بازار وسایل نقلیه الکتریکی در جهان است و همچنین از نظر فن آوری باتری از پشتیبانی خوبی برخوردار است. دولت چین باتری های ساخته شده توسط تولید کنندگان داخلی را به اتومبیل های برقی یارانه می دهد و به CATL و شرکت فناوری باتری BYD مزیت می دهد. خودروسازان چینی و تولیدکنندگان خارج از کشور معمولاً استفاده از باتری های چینی را به جای رقبای کشورهای دیگر ترجیح می دهند. طبق داده های تحقیقاتی تکنو سیستم ، انتظار می رود CATL بیشترین سهم از بازار جهانی باتری خودرو را توسط محموله ها (19 درصد) پیش از پاناسونیک (15.5 درصد) به خود اختصاص دهد.

 

 

ایستگاه‌های شارژ

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبارفناوریاطلاعاتتماس