کراس اوور برقی کیا E-Niro مدل 2021

کراس اوور برقی کیا E-Niro ، خودروهای برقی

کراس اوور برقی کیا E-Niro مدل 2021 اعتبار مالیاتی خودروهای برقی 50000 دلاری برای خریداران واجد شرایط و همچنین مشوق های مختلف محلی و ایالتی اعمال می شود. کیا این خودرو برقی را فقط در کالیفرنیا ، کنتیکت ، مریلند ، ماساچوست ، نیوجرسی ، نیویورک ، اورگن ، رود آیلند ، هاوایی ، تگزاس و واشنگتن می فروشد.

کراس اوور برقی کیا E-Niro مدل 2021 چه نوع وسیله نقلیه ای است؟ با چه خودرویی مقایسه می شود؟

 کیا E-Niro مدل 2021 یک وسیله نقلیه کاملاً برقی است که برد بیش از 200 مایل را ارائه می دهد. Niro اتومبیل الکتریکی تقریباً در پکیج کابین و کاربرد آن با نمونه های هیبریدی و پلاگین هیبریدی نیرو یکسان است – و دقیقاً مانند نمونه های دیگر ، برخی ممکن است Niro تمام برقی را به عنوان یک خودرو ببینند و دیگران می توانند آن را به عنوان یک وسیله نقلیه مفید تصور کنند. این مقایسه با سایر خودروهای برقی دوربرد مانند نیسان لیف پلاس و هیوندای کونا الکتریک تا حدودی کوچکتر است ، اگرچه فورد موستانگ Mach-E و فولکس واگن ID.4 تا حدودی بزرگتر از نظر قیمت با آن همپوشانی دارند.

کراس اوور برقی کیا E-Niro مدل 2021 چه نوع وسیله نقلیه ای است؟ با چه خودرویی مقایسه می شود؟

آیا خودروی کراس اوور برقی کیا E-Niro مدل 2021 اتومبیل خوبی است؟

Niro ممکن است با یک ظاهر طراحی شده یا عملکرد شما را مسحور نکند. اما اگر یک وسیله نقلیه الکتریکی بر اساس نحوه کارکرد آن برای خانواده خریداری می کنید ، Niro خودرو برقی با یک فضای داخلی جادار ، چیدمان همه کاره و یک سری ویژگی های قوی – علاوه بر کافی برای برد رانندگی – همه مبانی عملی را پوشش می دهد. به اندازه کافی طولانی برای سفرهای جاده ای آخر هفته (با شارژ سریع اینجا و آنجا) و تجربه رانندگی جذاب تری نسبت به سایر مدل های نیرو. بر این اساس ، ما 2021 نیرو را 6.6 از 10 ارزیابی می کنیم.

آیا خودروی کراس اوور برقی کیا E-Niro مدل 2021 اتومبیل خوبی است؟

چه خبر از کراس اوور برقی کیا E-Niro مدل 2021؟

Niro به عنوان خودرو برقی در سال 2019 معرفی شد و پس از برخی تغییران و به روز رسانی  برای سال 2020 ، انتظار می رود با حداقل تغییرات وارد سال 2021 شود و عرضه آن آغاز شود.

 

 

 

ایستگاه‌های شارژ

 

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبارفناوریاطلاعاتتماس