آئودی e-tron GT و رضایت مصرف کنندگان

آئودی جدید

آئودی e-tron GT و رضایت مصرف کنندگان

اولین تست رانندگی 2022 آئودی RS e-tron GT با موفقیت انجام شد . این خودرو در عمل مانند یک موشک لوکس است.

آئودی RS e-tron GT یک ماشین الکتریکی با کارایی بالا و مبتنی بر همان پلت فرم فولکس واگن و پورشه تایکان است. برداشت زیبای آئودی از پلت فرم در درخشندگی آن از نمای بیرون و در داخل بیشتر احساس یک سدان لوکس را به راننده می‌دهد. از نظر عملکرد ، یک ابرخودروی 637 اسب بخاری است که با سرعت 3 ثانیه 0-60 و حداکثر سرعت بیش از 150 مایل در ساعت از هر چهار چرخ بزرگ 21 اینچی آن ارائه می شود. آئودی e-tron GT و رضایت مصرف کنندگان نتیجه اولین تست واقعی است.

درست مانند Taycan ، دارای باتری لیتیوم یون 93.4 کیلووات ساعت با یک سیستم 800 ولت قادر به شارژ تا 270 کیلووات است. جالب اینجاست که آئودی به تعهد خود در مورد بروزرسانی سریعتر شارژ باتری 350 کیلووات در آینده متعهد نشده است. آئودی با توجه به تریم ، برد 232-238 مایل را برای GT تخمین می زند ، که به طور قابل توجهی بیشتر از پورشه است ، که محافظه کارانه می گوید:

این ماشین هم ارزان نیست. آئودی گزینه RED را که پورشه در ترکیب خود قرار داد ، منتقل کرد و بنابراین قیمت آن از 100000 دلار بالاتر شروع می شود. نسخه RS که رانندگی آن تست شده است حدود 140،000 دلار است. آئودی e-tron GT و رضایت مصرف کنندگان

 

آئودی تمام برقی

طراحی آئودی RS e-tron GT

مدل های آمریکایی با چرخ های استاندارد 20 اینچی آلیاژی 5 پره دو لبه با رنگ خاکستری به بازار می آیند. وسایل نقلیه مجهز به بسته عملکرد دارای چرخ های آلیاژی 5 اینچ دو بلند 20 اینچی با رنگ سیاه هستند. RS e-tron GT با چرخ های استاندارد 20 اینچی 5 پره AERO یا چرخ های 21 اینچی موجود ارائه می شود.
استاندارد برای مدل های RS e-tron GT یک سقف فایبرگلس تقویت شده با فیبر کربن سبک ، با مقاومت بالا و پنج لایه است – اولین بار برای یک خودروی آئودی و یک ویژگی منحصر به فرد چراغ های جلو با طراحی ماتریس HD با نور لیزر آئودی برای دید بیشتر در پرتو نور موجود است.

 

ایستگاه‌های شارژ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبارفناوریاطلاعاتتماس