ایستگاه های شارژ رایگان خودرو برقی در بریتیش کلمبیا

ایستگاه های شارژ رایگان خودرو برقی ، ایستگاه شارژ عمومی ، بریتیش کلمبیا

ایستگاه های شارژ رایگان خودرو برقی در بریتیش کلمبیا در حال افزایش است.

در حال حاضر بیش از 1000 ایستگاه شارژ عمومی در بریتیش کلمبیا وجود دارد. BC Hydro در حال حاضر 70 شارژر سریع را در امتداد بزرگراه های اصلی بریتیش کلمبیا مستقر کرده است. و اگر به خارج از استان سفر کرده باشید ، احتمالاً متوجه شده اید که شارژ عمومی در سراسر آمریکای شمالی بسیار بیشتر شده است.

نقشه های PlugShare

با PlugShare ایستگاه شارژخودرو الکتریکی عمومی را در هر کجا میتوانید پیدا کنید. یافتن بیشتر ایستگاه های شارژ عمومی از طریق PlugShare که در واقع یک برنامه و وب سایت برای تلفن های هوشمند بسیار آسان است. می توانید به سرعت از فیلترهای PlugShare (نوع شبکه و پلاگین) برای یافتن ایستگاههایی که برای شما و وسیله نقلیه بهترین عملکرد را دارند استفاده کنید.

ایستگاه های شارژ رایگان خودرو برقی ، ایستگاه شارژ عمومی ، بریتیش کلمبیا

PlugShare جامع ترین و به روزترین ابزار برای یافتن ایستگاه های شارژ در هر کجا که هستید ، در بریتیش کلمبیا و در سراسر آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا. دارندگان وسایل نقلیه الکتریکی می توانند اطلاعات ایستگاه را اضافه ، بررسی و ویرایش کنند – و حتی با خیال راحت ایستگاه شارژ خصوصی خود را در خانه با سایر رانندگان به اشتراک بگذارند.

شبکه های خدماتی

برای دسترسی بیشتر به یک شبکه خدماتی بپیوندید. در حالی که اکثر ایستگاه های شارژ سطح 2 عمومی بریتیش کلمبیا رایگان هستند ، اما بسیاری از آنها برای دسترسی به ایستگاه ها نیاز دارند که رانندگان به یک شبکه سرویس بپیوندند. پس از ثبت نام در شبکه ، یک کارت عضویت برای شما ارسال می شود که می توانید آن را در ایستگاه شارژی که می خواهید استفاده کنید اسکن کنید.

ایستگاه های شارژ رایگان خودرو برقی ، ایستگاه شارژ عمومی ، بریتیش کلمبیا

با استفاده از برنامه تلفن های هوشمند یا کارت اعتباری می توان به ایستگاه های برخی شبکه ها نیز دسترسی داشت. و بدیهی است ، اگر در چندین شبکه ثبت نام کنید ، به ایستگاه های شارژ بیشتری دسترسی خواهید داشت.

 

 

ایستگاه‌های شارژ

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبارفناوریاطلاعاتتماس