خودروهای برقی ایرانی آریا ، سابرینا و آرین

خودرو برقی وطنی

خودروهای برقی ایرانی آریا ، سابرینا و آرین در انواع و مدل های مختلف و ظرفیت های متنوع باتری در حال حاضر در ایران عرضه می‌شوند.

خودروی برقی آریا

شرکت آریا خودرو سیمای سبز به پشتوانه سابقه گروه کارخانجات آریا، با بیش از ۲۷ سال سابقه تأمین و تولید دستگاه های جابجایی و راهسازی، و به عنوان اولین تولید کننده ایرانی نفربرهای الکتریکی با کاربری های مختلف با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تنوع محصولی، در زمینه وسایل نقلیه الکتریکی و پروژه های حمل و نقل پاک مسافر و بار، با شعار آسمان آبی و هوای پاک همسو با سیاستهای گسترش هوای پاک در این زمینه فعالیت دارد.

محصولات این شرکت شامل نفربر الکتریکی در 12 مدل مختلف و ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد.

خودروی برقی آریا

خودروی الکتریکی امدادی در سه نوع و مدل متنوع ، خودروی الکتریکی خدمات شهری و باری در سه مدل متنوع و موتور سیکلت الکتریکی.

خودروی برقی سابرینا

سابرینا برقی با موتور 20 کیلوواتی و باتری های لیتیوم یون و امکانات متنوع یک خودرو کامل شهری می باشد و محصولی از گروه دیار خودرو می‌باشد.

سیستم ترمز ای بی اس و توزیع ترمز EBD و همچنین کیسه هوای راننده و سرنشین جلو باعث شده تا درجه ایمنی این خودرو افزایش یابد. امکانات متنوع نظیر سانروف برقی، مانیتور 6.5 اینچی، آینه های برقی و تاشو اتوماتیک، کامپیوتر سفری، سیستم تهوه مطبوع، قفل مرکزی، چراغ های هوشمند و سنسور باران و دنده عقب رانندگی لذت بخشی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

خودروی برقی سابرینا

خودروی برقی آرین

جمشید آرین سال ۱۳۸۱ برای نخستین بار در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری تلویزیون دولتی ایران حضور یافت و خودروی الکتریکی ساخته شده توسط خود را با نام Aryana 792 معرفی کرد. این خودرو با سرعت بیش از ۱۶۰ کیلومتر در ساعت، ۲۵۰ الی ۳۰۰ کیلومتر را با یکبار شارژ کامل باتری طی می‌کند و شتاب صفر تا صد آن ۷٫۵ ثانیه می‌باشد.

خودروی برقی آرین

خودروهای برقی ایرانی آریا ، سابرینا و آرین هر کدام در نتیجه دستاوردهای تولید ملی و بومی سازی حاصل شده است.

 

ایستگاه‌های شارژ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبارفناوریاطلاعاتتماس