افزایش فروش چشمگیر تسلا مدل S و مدل X

مقایسه خودرو.های برقی

افزایش فروش چشمگیر تسلا مدل S و مدل X ، اما برخی از خریداران از قیمت گذاری راضی نیستند.

فروش تسلا مدل S و مدل X پس از سالها کاهش در حال حاضر افزایش چشمگیری دارد ، اما برخی از خریداران از نحوه کنترل قیمت گذاری سفارشات موجود توسط خودروساز خوشحال نیستند.

 تسلا جدید مدل S و مدل X

تسلا سرانجام از مدل جدید مورد انتظار S و مدل X رونمایی کرد. مدل 3 و مدل Y که ارزان ترند ، در سال های اخیر فناوری بهتری از جمله سوپرشارژ سریع داشته اند و بر میزان فروش وسایل نقلیه پرچمدار برقی تأثیر گذاشته اند. فروش مدل X طی چند سال گذشته در حال کاهش بوده است ، اما تسلا امیدوار است که نسخه های جدیدی که در برخی مشخصات با مدل 3 و مدل Y در یک سطح هستند و در برخی دیگر بسیار بالاتر از آنها هستند ، باعث افزایش فروش شوند.

افزایش فروش چشمگیر تسلا مدل S و مدل X

نتیجه مطلوب

طبق گزارش منابع مطلع از عملیات فروش تسلا، این مجموعه اکنون شاهد جهشی در فروش مدل S و مدل X است که از زمان عرضه مدل S P100D “Ludicrous” چهار سال پیش تاکنون مشاهده نشده است.

تسلا اعداد و ارقامی از روند فروش اعلام نکرده است ، اما بررسی های جامع نشان می دهد با وجود افزایش قیمت این مدل ها ، هم زمان افزایش گسترده فروش خودروهای جدید نیز شکل گرفته است.

تسلا جدید مدل S , تسلا جدید مدل X

نارضایتی برخی خریداران از نحوه قیمت گذاری

اواخر سال گذشته ، تسلا شروع به تحویل مدل های جدید S و مدل X سال 2021 کرد.  همچنین طبق گزارش ها تسلا خطوط تولید را در اواخر دسامبر در Fremont تعطیل کرد تا آنها را برای نسخه جدید مدل S و مدل X ارتقا دهد. با این حال ، در آن زمان ، تسلا مرتباً سفارشات مدل S و مدل X را 0با قیمت قدیمی 69420 دلار دریافت می کرد. مسئله این است که تسلا هرگز قصد تحویل این وسایل نقلیه با این قیمت را نداشت. در حال حاضر به خریداران تسلا که قبل از به روز رسانی مدل S و Model X سفارش داده اند گفته می شود که باید قیمت جدید را بپردازند ، یعنی حدود 10 هزار دلار گران تر و این روند سبب عدم رضایت بسیاری از مشتریان شده است.

در واقع مسئله این است که برای خریدارانی که با سپرده گذاری در مدل S و مدل X سفارش می دهند ، امکان پذیر نیست که قیمت اصلی را با یا بدون طرح قبلی که هنگام سفارش خود نشان داده شده است ، دریافت کنند.

اما تسلا برای دلجویی از مالکانی که از سفارش مدل S خود قبل از اعلام به روز رسانی در این هفته ناامید شده اند ، اجازه داده است 2000 دلار تنظیم قیمت را ارائه دهد ، و قیمت FSD همانطور که در زمان سفارش بوده است باقی می ماند.

 

 

ایستگاه‌های شارژ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبارفناوریاطلاعاتتماس